وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

داشتن یک میز کار برای هر کدام از ما یک سری ویژگی های خاص را دارد. ممکن است بعضی میز بزرگ تر یا کوچکتر ، بعضی فضای شلوغ تر یا خلوت تر ، بعضی ها طراحی ساده تر یا خیلی از موارد دیگر را در نظر داشته باشند. این سلیقه ها باعث می شوند تا طراحی کاربردی میز کار همواره متنوع و جدیدتر شود تا بتواند سلیقه های گوناگون را پوشش دهد. اگر نیازمند این هستید که میز کار برای خود فراهم آورید می توانید از طرح های جدید و کاربردی که در این مطلب گردآوری شده است الهام گرفته و سلیقه خود را شناسایی نمایید.

برای داشتن یک میز کار مناسب نیاز است تا شما اول درک درستی از چیزی که می خواهید را بدست آورید. ابتدا و قبل از همه باید بر روی کاربردی بودن و راحتی کار تمرکز نمایید تا بتوانید در آینده از کار کردن بر روی میز لذت ببرید تا انکه در فکر تغییر میز با میز کاربردی باشید. سپس سراغ سلیقه خود رفته و میز کاربردی با سلیقه خود انتخاب نمایید.

میز کار با طراحی کاربردی

بهم ریختگی میزکار و شلوغ بودن روی میزکار به دلیل کمبود فضای مناسب و طراحی نامناسب یکی از مشکلاتی است که شاید شما هم در خانه یا محل کارتان با آن مواجه شده باشید،میزکار بسته به نوع کار اشخاصی که از آن استفاده می کنندمی تواند طراحی های متفاوتی داشته باشد.

به همین دلیل نوع طراحی میزکار یک مسئله مهم محسوب می شود، نوع طراحی های میزکار را می توان با توجه به اقشار مختلفی که از آن استفاده می کنند تقسیم بندی کرد برای مثال نوع طراحی میزکار یک مهندس با میز کار یک دکتر یا یک دانشجو تفاوت خواهد داشت.

در تصاویر زیر می توانید نمونه هایی از طراحی های کاربردی میزکار را مشاهده کنید و از این ایده ها برای تهیه ی میزکار موردنیازتان استفاده کنید.

میز کار با طراحی کاربردی

میز کار با طراحی کاربردی

میز کار با طراحی کاربردی

منبع: وبسایت لتکا


  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • چوبو سایت

میز کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی