وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

۳۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مبلمان به عنوان عنصر اصلی دکوراسیون منزل به مرور قدیمی شده و تازگی روزهای اول خود را ندارد. بنابراین نیاز است تا با روش هایی بتوان این مبلمان را دوباره نو کرد و یکی از این کارها روکش مبلمان جدید است و تغییر روکش می تواند فضای جدید را در منزل خلق کند.

به دکوراسیون منزل خود را دوباره نگاه بیاندازید، همان طور که می بینید بخش بزرگی از فضای اطراف شما را مبلمان و میز و صندلی ها احاطه کرده اند، پس روکشی که برای آنها در نظر می گیرید بسیار اهمیت دارد و اگر مبلمان شما تمام پارچه باشد اهمیت روکش آن دوچندان می شود چرا که تمامی زیبایی آن به کیفیت و جلوه ی لباس آن خواهد بود، پس با چیدانه همراه شوید تا در انتخاب روکش مناسب برای مبلمان نکاتی را با هم مرور کنیم.

روکش ها و یا کاور مبلمان تنها به منظور حفظ پاکیزگی مورد استفاده قرار نمی گیرند، گاهی ممکن است شما از طرح و نقش مبل خود خسته شده باشید ویا به لحاظ روحی نیاز به یک تغییر چشمگیر در فضای نشیمن خود داشته باشید و مقرون به صرفه ترین حالت استفاده از روکش ها و کاور مبلمان است.

تغییر دکوراسیون با روکش مبلمان جدید

در انتخاب لباس و کاور مبل باید به نکات زیادی توجه کرد، از انتخاب پارچه های ارزان قیمت وبا کیفیت پایین که پس از شست وشو رنگ خود را از دست می دهند بپرهیزید، یک تصور اشتباه که اکثرا به آن دچار می شوند این موضوع است که کاور مبل صرفا برای محافظت از پوشش اصلی است، اما واقعیت امر این گونه نیست و باید روکش مبل شما از هر حیث ایده آل و با کیفیت باشد.

رنگ موثرترین عنصر در هر دکوراسیونی است، پس رنگی که برای روکش و کاور مبل خود انتخاب می کنید نیز باید با رنگ دیگر مبلمان، فرش و پرده و دیوارهای شما هماهنگی داشته باشد تا جلوه ی بصری فضای داخلی شما را بر هم نزند.

برای مبلمان هایی به سبک کلاسیک به دو روش می توانید از روکش های مبلمان استفاده نمایید، روش اول اینکه لباسی برای همه ی مبل خود تهیه کنید که تمام سطح آن را بپوشاند و روش دوم دوختن روکش و کاور تنها برای قسمت نشیمن آن هاست به طوری که پایه های چوبی آن ها آشکار باشد، در این حالت فرم چوبی محافظت نمی شود اما مبلمان در فضا زیباتر به نظر می رسند.

اگر مبل شما تمام پارچه است و قسمت نشیمن و پشتی آن از هم جدا می شوند بهترین راه حل این است که آن را جداگانه روکش کنید و این کار علاوه بر زیبایی به شما کمک می کند تا راحت تر آن ها را شست و شو دهید .

بهتر است برای روکش های مبلمان خود از پارچه های ساده استفاده کنید، چرا که طرح و نقش شلوغ باعث آشفتگی و نهایتا کوچک نشان دادن فضا می شود، اما قرار دادن چند کوسن طرح دار به زیبایی مبل کاور شده ی شما و در نهایت فضای شما کمک می کند.

حتی می توانید خیلی ساده تر به لباس مبل ها نگاه کنید، روکش های مبل ها می توانند یک پارچه ی بزرگ باشند که مبل شما را می پوشانند، برای این منظور از یک پارچه ی نقش دار ساده که که با سایر عناصر شما در فضا هارمونی و هماهنگی دارند استفاده کنید و جلوه ی خاصی به فضای داخلی خود ببخشید.

امروزه لباس های آماده مبلمان در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند ، برای استفاده از آن ها حتما نوعی را انتخاب کنید که کاملا در فرم و شکل مبلمان شما باشد، چرا که ظاهر نامتناسب آن ها زیبایی مبل شما را بر هم خواهد زد و در نتیجه زبیایی فضای شما ز بین خواهد رفت، برای جلوگیری از این امر از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

خانه های کوچک پروسه انتخاب مبلمان مناسب را دو چندان کرده است. ممکن است خانه شما کوچک باشد و یا علاقه به خواب در اتاق نشیمن داشته باشید در هر حال مبل تخت خواب شو می تواند گزینه مناسب برای شما باشد که در این مطلب در این مورد صحبت می کنیم.

در اکثر مواقع محدودیت ها باعث می شوند تا ذهن انسان فعال تر شود و برای حل آن مشکل به دنبال راه حلی کارآمد باشد، مثلا همین فضاهای کوچک در خانه های امروزی. خیلی ها فکر می کنند حالا که دیوارهای خانه به هم نزدیک شده اند آن ها هم باید از خیلی از مبلمان های شان چشم پوشی کنند، اما طراحان و معماران خلاق این مشکل را هم حل کرده اند و با طراحی مبلمان های چند منظوره و مبل های تخت خواب شو بسیاری از این مشکل ها را حل کرده اند، شاید برای شما هم که خانه ای کوچک دارید آشنایی با انواع این مبلمان ها جذاب باشد، پس تا انتهای این مطلب همراه چیدانه باشید تا با دنیای متفاوتی از مبلمان ها آشنا شوید.

این عکس یکی از معمولی ترین انواع مبل های تخت خواب شو را به شما نشان می دهد. این مبل ها در موقع نیاز از سمت جلو، یعنی همان قسمتی که کوسن ها روی آن قرار گرفته اند باز می شوند و به تخت خواب تبدیل می شوند، معمولا این مبل های تخت خواب شو عرض زیادی دارند و به عنوان سرویس خواب هم می توانند مورد مصرف قرار بگیرند.

نیاز مبل تخت خواب شو

نمونه دیگری از این مبل های تخت خواب شو، کاناپه هایی هستند که معمولا در زیر آن ها کشوهای بزرگی تعبیه می شود که درون آن ها تشک و تخت خواب ها قرار دارند و می توان با بیرون کشیدن کشوها از تخت خواب آن ها استفاده کرد.

اگر به دنبال مبلمان های تخت خواب شو مدرن تری هستید، پیشنهاد می کنم تا از مبلمان هایی که پشتی های تاشو دارند استفاده کنید، در زیر این مبلمان ها پایه هایی به صورت اهرم قرار دارد و زمانی که بخواهید از این مبل ها به صورت تخت استفاده کنید، تشک ها روی این اهرم ها قرار می گیرد.

بعضی از انواع مبلمان های تخت خواب شو آن هایی هستند که هر تکه آن ها قابلیت تا شدن و باز شدن دارد، این مبلمان ها انعطاف پذیری بیشتری دارند و در هر کدام از فضاهای داخلی خانه که بخواهید، می توانید از آن ها استفاده کنید، ولی به طبع سطح اشغال بیشتری هم در دکوراسیون داخلی خانه تان نیاز دارند.

کاناپه هایی که عمق زیادی دارند هم می توانند به جای مبل های تخت خواب شو مورد استفاده قرار بگیرند، البته نگران عمق زیاد این کاناپه ها نباشید با تعداد زیادی از کوسن ها مشکل عمق آن ها هم حل می شود.

اگر در خانه تان کاناپه ای دارید که پشت ندارد، آن را جلوی یکی از دیوارهای خانه بگذارید، روی آن را با ملحفه های زیاد و کوسن های رنگارنگ بپوشانید، با این کار هم می توانید از داشتن یک کاناپه زیاد در خانه بهره ببرید و هم زمانی که مهمان داشتید از آن به عنوان یک تخت خواب گرم و نرم استفاده کنید.

خلاقیت در طراحی این نوع مبلمان ها محدودیت ندارد، در پاراگراف اول همین متن مبل های تخت خواب شویی را با هم بررسی کردیم که صفحه تاشوی آن ها در زیر نشیمن شان قرار گرفته، اما در این مبل می بینید که صفحه تاشو در پشت آن قرار گرفته است. این ها همه بسته به نظر طراح و البته شما دارد که از آن ها در  خانه تان استفاده کنید.

این هم خلاقیت دیگری که طراحان به خرج داده اند، آن ها با برش دادن تنها یک قسمت از صفحه نشیمن و تعبیه کردن لولاهای دورانی برای آن، ظاهری مدرن و متفاوت به این مبل بخشیده اند و باعث شده اند تا در میان دیگر مبلمان ها بیشتر به چشم بیاید.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

میز جلو مبلی شاید به اندازه مبلمان در دکوراسیون خانه نقش نداشته باشد اما انتخاب اشتباه آن می تواند بر تاثیر گذاری مبلمان نیز خدشه وارد کند از این رو لازم است تا در انتخاب میز جلو مبلی دقت بیشتری به انجام برسد.

اصولا چالش اصلی بعد از انتخاب مبلمان، انتخاب میز جلو مبلی و عسلی های آن هاست، انتخاب جلو مبلی های که با هر مبلمان و دکوراسیون هماهنگ شوند انتخاب نسبتا سختی است  اما امروز در چیدانه پیشنهاد هایی برای انتخاب میز های جلو مبلی شما داریم که با هر مبلمانی هماهنگ می شوند با ما همراه باشید.

میزهای ساده ی چوبی از قدیم یکی از میزهای پر طرف دار بوده است که به خوبی با هر نوع مبلمانی هماهنگ می شوند شما می توانید برای جلو مبلی خود این میزها را تهیه کنید و با خیال راحت تا مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید که چرا که این مبل ها به لحاظ ظاهر ساده هیچگاه از چشم نمی افتند.

یک میز جلو مبلی جالب و نسبتا سنتی که می توانید با مبلمان خود هماهنگ کنید همین میزهای صفحه فلزی و پایه چوبی است، حتی می توانید با یک سینی مسی بزرگ و چند پایه ی چوبی یکی از آن ها را خودتان بسازید و  لذت ببرید.

انتخاب میز جلو مبلی برای مبلمان

میز های تمام شیشه ای با ظاهر خاص و مدرن خود به خوبی می توانند در فضای نشیمن شما بدرخشند، و فضای بی نظیری برای شما ایجاد کنند این میزها به دلیل طرح خاص خود به خوبی می توانند با هر نوع مبلمانی هماهنگ شوند.

میزهای صفحه شیشه ای پایه فلزی هم گزینه ی مناسب دیگری برای نشیمن شماست. این میزها به دلیل طرح خاص خود به خوبی در کنار هر مبلمانی خوش می نشینند و با آن ها  هماهنگ می شوند .

میزهای چرمی یکی دیگر از انتخابات شما برای جلومبلی های شماست هر چند که این میزها در ترکیب با مبلمان چرمی ظاهر بی نظیرتری دارند اما هیچ قاعده ای شما را از هماهنگ کردن آن ها با سایر سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی منع نمی کند. .

جعبه ها و صندوقچه های قدیمی گزینه ی مناسب دیگری برای میزهای جلو مبلی شماست یکی از آن ها را برای فضای نشیمن خود استفاده کنید ترکیب چوب و شیشه و پارچه همواره ترکیب بینظیری در فضای دکوراسیون شما ایجاد می کند.

میزهای پارچه ای یکی دیگر اتنخاب های شماست که برای مبلمان های راحتی مناسب ترند، برای استفاده بهتر و راحت تر از آن ها روی آن را با شیشه بپوشانید که در نظافت آن ها هم دچار مشکل نشوید.

یک ایده ی بی نظیر و مقرون به صرفه برای جلو مبلی های شما استفاده از تایر های بلااستفاده برای این منظور است، اگر هیچکدام از ایده های بالا نظر شما را جلب نکرد، کافی است خودتان بسازید! یک پایه ی چوبی پیدا کنید و یا آن را بسازید حتی می توانید از پایه های میزهای قدیمی برای این منظور استفاده کنید، تایر را روی پایه ها سوار کنید و با نخ های کنفی دور آن را مانند تصویر به پوشانید و برای هماهنگ شدن بیشتر با مبلمانتان از رنگ متناسب با مبلمان به پایه ها بزنید و میز جلو مبلی بی نظیرتان را به سادگی خودتان بسازید.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

اگر برای فضای باز ویلا و خانه خود تمایل به خرید مبل دارید باید بدانید این نوع مبلمان به دلیل کاربردی که در بیرون از خانه دارند دارای تفاوت هایی با مبل معمولی است و نیاز است نکات خرید مبلمان را برای فضای باز رعایت کنید.

برای انتخاب مبلمان و وسایل فضای باز با توجه به تنوع زیادی که وجود دارد طبیعی است که زمان زیادی صرف کنید اما اینکه تلاش و زمان صرف شده به نتیجه مورد انتظار شما بیانجامد نیاز دارد که پاسخ یک سری از پرسش ها را بدانید.

چقدر می خواهید هزینه کنید و علت تفاوت قیمت ها در کالاهای شرکت های مختلف چیست؟
در کدام فضا می خواهید از آن وسایل استفاده کنید؟ بالکن،پاسیو، حیاط خلوت یا باغ؟
آیا جنس مبلمانی که انتخاب کرده اید دوام کافی برای قرار گرفتن در فضای باز را دارد؟
آیا مبلمان و وسایل تزئینی که انتخاب کرده اید هماهنگی مناسب را در کنار هم ایجاد می کنند؟
یک باربیکیو ثابت ساخته شده برای شما بهتر است یا یک باربیکیو آماده و قابل حمل؟

در این مطلب می خواهیم با کمک متخصصین شرکت تولید کننده تجهیزات باغ و ویلای ایران پاسخ تمامی این پرسش ها را به شما بدهیم. با ما همراه شوید.

نکات خرید مبلمان فضای باز

قبل از هر چیز مشخص کنید که چقدر می خواهید هزینه کنید چراکه با توجه به بودجه تان شما انتخاب های متفاوتی خواهید داشت برای مثال یک مبل تابی و ریلکسی ایرانی ممکن است بسیار ارزان تر از نمونه خارجی آن برایتان تمام شود و به علاوه امکان انتخاب رنگ و طرح را هم در اختیارتان قرار دهد ولی اگر به دنبال مدلی خاص هستید و هزینه برایتان چندان مهم نیست شاید لازم باشد در مدل های وارداتی به دنبال آن بگردید.

دانستن ابعاد دقیق فضا قبل از خرید خیلی مهم است. خیلی وقت ها مبلمان در فضای بزرگ نمایشگاه کوچک تر از آنچه هستند به نظر می رسند! اگر برای فضاهای کوچکی مثل بالکن،پاسیو و حیاط خلوت به دنبال مبلمان می گردید بهتر است از مبلمان های ظریف و کوچک با رنگ های متنوع استفاده کنید تا فضای بیشتری برای گلدان ها و دکوری های کوچک  داشته باشید.

مبلمان های تابی یا باربیکو های تاشو که به دیوار نصب می شوند نیز گزینه های مناسبی برای فضاهای کوچک هستند. در مقابل استفاده از صندلی های کوچک در ویلا و باغ های بزرگ اصلا به چشم نمی آید و مبلمان های بزرگ با کوسن های راحت و فرم های خاص ، آلاچیق های چوبی، تاب های دو نفره زیبا و باربیکیوهای آجری یا سنگی می تواند کاربردی تر باشد و جلوه متفاوتی به فضا ببخشد.

دوام مبلمان فضای باز در برابر باد و باران مهم ترین دغدغه است. است. چوب،فلز و پلاستیک های فشرده با طرح های متنوع حصیربافت و …  از متداول ترین و با دوام ترین متریال های مورد استفاده در فضای بیرونی هستند، اما با این وجود برای اطمینان از دوام کالاها ضمانت نامه شرکتی که خریداری می کنید از هر چیزی مهم تر است. لازم به ذکر است که تمامی اجناس تولید شرکت ایران اریکا بین ۱ الی ۵ سال ضمانت کتبی  دارد و از بهترین و با کیفیت ترین متریال ساخته شده است .

اگر برای انتخاب وسایلتان از یک طراح داخلی کمک نگرفته اید و در انتخاب هایتان شک دارید بهتر است از وسایلی با سبک و متریال یکسان استفاده کنید. برای مثال تمامی مبلمان و لوازم تان را به سبک چوبی روستیک تهیه کنید یا اینکه اگر آلاچیق فلزی را با مبلمانی از پلاستیک فشرده ست می کنید تا جای ممکن رنگ هایشان را با هم هماهنگ کنید.

انتخاب باربیکیو هم بستگی به میزان استفاده شما و فضایی که می خواهید در آن استفاده کنید دارد. یک باربیکو و نقلی قابل حمل می تواند می تواند انتخاب مناسب تری برای گوشه بالکن، پاسیو یا حیاط خلوت شما باشد و اگر ویلای بزرگی دارید و خیلی اهل کباب و مهمانی هستید حتما یک باربیکیو آجری یا سنگی بزرگ سفارش دهید که می تواندکابینت و جایی برای سینک ظرفشویی هم داشته باشد.
منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

صندلی ها همیشه نقشی مهم در دکوراسیون خانه و محیط های اداری دارند و لازم است تا ضمن بررسی صندلی مناسب استفاده درستی از آنها در دکوراسیون داشت. در این مطلب در مورد صندلی های شیک صحبت نموده و نکات خرید این صندلی را شرح می دهیم.

بیایید امروز کمی راجع به صندلی ها صحبت کنیم. راجع به همین کوچک های تاثیر گذاری که بودنشان نعمت است و نبودنشان احتمالا دردسرهایی را به وجود می آورد. آخر هفته هم هست شاید پیشنهادهای این مطلب وسوسه تان کرد تا یکی از آن ها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان تهیه کنید. پس با ما همراه باشید و قضاوت را بگذارید برای بعد از خواندن این مطلب ، فعلا با ما در این مطلب همراه باشید.

صندلی های شیک در دکوراسیون

صندلی های پایه کوتاه در گوشه و کنار دکوراسیون داخلی
در خانه تان گوشه ای دارید که خالی و تقریبا بلا استفاده است؟ چاره آن تهیه یک تک صندلی برای همان گوشه است. صندلی ای که برای آن قسمت از خانه تهیه می کنید می تواند رنگی متفاوت تر از دیگر مبلمان های خانه داشته باشد تا دوباره آن فضا را زنده کند. این صندلی های تک دارای انواع مختلفی هستند، برخی از آن ها چوبی و برخی دیگر استیل هستند. انواع پایه کوتاه این صندلی ها برای چنین فضاهایی مناسب ترند زیرا حس صمیمانه تری را منتقل می کنند.

صندلی اپن برای دکوراسیون داخلی منزل
صندلی های بار یا همان صندلی های اپن هم یکی دیگر از انواع صندلی ها هستند که حسابی چهره خانه را تحت تاثیر قرار می دهند و به آن ظاهری جذاب می بخشند. برخی از این صندلی ها دارای پشتی های بلند، برخی دیگر دارای پشتی کوتاه و بعضی از آن ها کاملا فاقد پشتی برای تکیه دادن هستند. انتخاب نوع مناسب آن ها بستگی به سلیقه شما دارد.

صندلی لهستانی در دکوراسیون منزل
صندلی لهستانی، صندلی های چوبی ای هستند که در برخی اجزای آن ها چوب ها خم شده استفاده شده است، معمولا ارتفاع کم و کوتاهی دارند و بیشتر هم با میزهای چوبی ست می شوند. کسی نمی تواند منکر حس خوب وجود چوب در دکوراسیون داخلی خانه شود، این حس خوب می تواند با صندلی های لهستانی مهمان دکوراسیون داخلی خانه شما شود. حالا این صندلی ها می توانند از نوع لهستانی باشند، یا از نوع صندلی های بدون دسته ای که در عکس بالا می توانیدببینید.

صندلی برای میز غذاخوری در دکوراسیون منزل
اصلی ترین گزینه اتاق غذاخوری، میز ناهارخوری و صندلی های آن است. هنگام خرید میز و صندلی های ناهارخوری باید به شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی آن فکر نکنید. صندلی های مدرن غذاخوری که این روزها زیاد آن ها را در پشت ویترین مغازه های می بینیم گزینه مناسبی هستند، این صندلی ها با پشتی بلند خود باعث می شوند تا شما آرامش بیشتری برای نشستن روی آن ها داشته باشید.

صندلی هایی با ظاهر خلاقانه در دکوراسیون داخلی منزل
اگر کمی بیشتر وقت بگذارید حتما می توانید صندلی هایی پیدا کنید که ظاهر آن ها با بقیه صندلیها متفاوت است. صندلی هایی که در طراحی پشتی آن ها خلاقیت و نوآوری دیده می شود. تعدادی ازاین صندلی ها در عکس های بالا به شما نشان داده شده است.

صندلی هایی با طراحی مینیمال برای دکوراسیون منزل
اگر به دنبال صندلی های ساده تری می گردید باید به سراغ صندلی هایی بروید که طراحی های مینیمال دارند، این صندلی ها ظاهری جمع و جور دارند و در طراحی آن ها از ساده ترین متد های طراحی استفاده شده است. وجود این صندلی ها در دکوراسیون داخلی خانه شما می تواند حس صمیمانه تر و دوستانه تری را به شما منتقل کنند.

صندلی هایی متفاوت برای دکوراسیون منزل شما
همیشه در میان این همه صندلی های تقریبا یک شکل می توان صندلی های دیگری با ظاهری کاملا متفاوت اما ماهیتی یکسان پیدا کرد، مثل نیمکت ها، نیمکت ها می توانند به نسبت دیگر صندلی ها فضای بیشتری برای نشستن در اختیار شما بگذارند، همین طور صندلی های راک که در مطلب صندلی راک، تاب بازی خیال برصندلی ننویی مادر بزرگ آن ها را به شما معرفی کردیم، خلاصه این که دست تتان حسابی برای انتخاب باز است.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

مبلمان ها در مدل ها و طرح های متنوع تولید می شوند و این باعث شده تا مشتریان بر اساس سلیقه خود یک مبل مناسب را انتخاب و خرید نمایند. در این مطلب در مورد مبلمان L شکل و تاثیر آنها در دکوراسیون خانه صحبت می کنیم.

فضای نشیمن به عنوان یکی از عمومی ترین فضاهای داخلی منزل همواره در دکوراسیون حائز اهمیت بوده است، بنابراین آنچه بیشتر در این فضا نسبت به سایر عناصر مهم است نوع مبلمان مناسب فضا و نحوه ی چیدمان عناصر این فضاست. امروز می  خواهیم به بررسی و کاربرد مبلمان L شکل در فضای نشیمن بپردازیم.

مبلمان L شکل از آن دسته مبلمان راحتی است که برای فضای جلوی تلوزیون شما مناسب می باشند. اگر منزل شما وسعت فضایی کافی برای قرار دادن دو دست مبل دارد می توانید یکی از آن ها را سبک کلاسیک و دیگری را راحتی انتخاب کنید. نمی خواهم قاعده و قانونی وضع کنم اما برای داشتن آسایش بیشتر مبلمان راحتی برای فضای مقابل تلوزیون شما نیاز است.

برخی از انواع مبلمان L شکل قابلیت تختخواب شو نیز دارند که این قابلیت لذت تماشای تلوزیون را برای شما دو چندان خواهد کرد.این مبل های تخت خواب شو برای فضاهای کوچک هم گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. می توانید راهنمای خرید مبل شیک و زیبا را بررسی کنید و یکی از آن ها را برای فضای کوچک خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

مبلمان L شکل در خانه

مبلمان L شکل می توانند به لحاظ شکل خود می توانند خاصیت جدا کنندگی فضا را نیز داشته باشند، برای آن که دو فضا را از هم تفکیک کنید خواه این فضا نشیمن خصوصی تر (مثل همان فضای مقابل تلوزیون) از نشیمن عمومی (معمولا حکم همان اتاق پذیرایی مهمان را دارد.) باشد خواه تفکیک دو فضای غذا خوری از نشیمن بهترین گزینه محسوب می شوند. بنابراین برای شخصیت بخشی به فضا و تفکیک فضاهای خود می توانید از این مدل مبلمان به خوبی استفاده کنید.

مبلمان L شکل به طور کلی برای فضاهای کوچک و زاویه دار طراحی شده اند. یک اصل در طراحی از دیدگاه من ،که همیشه به آن اشاره دارم عدم وضع قانون برای دکوراسیون داخلی است. قانون همان چیزی است که به شما آرامش می دهد. همان ترکیب بصری است که روح شما را نوازش می دهد. بنابراین حتی اگر فضای کوچکی دارید به خوبی می توانید با تلفیق مبلمان ها با هم دکوراسیون عالی و کاربردی داشته باشید. نیازی نیست همیشه مبلمان شما از یک خانواده باشند، توجه داشته باشید که ترکیب تضادها و خلق زیبایی از دل آن ها، یک طراحی منحصر به فرد محسوب می شود.

مبلمان L شکل به خوبی می توانند نقطه ی کانونی و شاخص فضای شما باشند باشند،L شکل ها در فضای کوچک شما نشیمن بیشتری را ایجاد می کند، زیرا به لحاظ فرمشان تعداد افراد بیشتری می توانند از آن ها استفاده کنند پس بهترین گزینه برای نشیمن های جمهع وجور شما محسوب می شوند.مبلمان L شکل چه به لحاظ رنگ خاصشان چه به لحاظ ترکیب با سایر عناصر تزیینی دکوراسیون مثل تندیس ها، تابلوها، کوسن ها و… به طور کلی عنصری خوش ترکیب در فضا محسوب می شوند که با افزودن جزییات و تغییر در رنگ و بافتشان تاثیر به سزایی در شخصیت دهی به فضا می گذارند. و یک تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه را برای شما به دنبال خواهد داشت.

برای فضاهایی مثل یک تراس بزرگ یا مهتاب نشین هم مبلمان L شکل گزینه ی بسیار مناسبی است، اگر منظره ی زیبایی دارید  می توانید یکی از این مبلمان را برای این فضا در نظر بگیرید. و فضای دنجی برای کتاب خواندن یا یک گپ کوچک برای عصرهای پاییزی خود ترتیب دهید. همه چیز بسته به ذوق و خلاقیت شما دارد. امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

موضوع دیگری که در مبلمان L شکل شاخص است خاصیت بعد دهی به فضای شماست، به همین خاطر اصولا برای فضاهای قائمه وکوچک انتخاب می شوند، چرا که با این انتخاب  و یک ترکیب رنگ مناسب می توانید وسعت فضایی خود را بیشتر از آن چه که هست به معرض دید بگذارید و طراحی چشمگیر برای اتاق های نشیمن کوچک خود داشته باشید. استفاده از رنگ های خنثی در زمینه به شما کمک به سزایی خواهد کرد، آن ها را فراموش نکنید.
منبع: چیدانه
+

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

میزهای عسلی نقشی مهم در زیبایی بیشتر مبلمان در خانه شما دارند و لازم است تا با بررسی میز مناسب برای خانه خود زیبایی خانه خود را دو چندان نمایید. این مطلب را از چوبو از دست نداده چون در مورد این میزها بیشتر می خوانید.

میزهای بغل مبلی، بچه های شیطان و بازیگوشی هستند که وقتی در دکوراسیون داخلی خانه حضور دارند فضا را پویا تر و با نشاط تر می کنند و وقتی هم که نیستند، جای خالی شان حسابی معلوم است. درست است که میزهای بغل مبلی به نسبت برادر بزرگ ترشان که همان میزهای جلو مبلی هستند، جثه ی نحیف تر و ظریف تر دارند اما این باعث نمی شود تا تاثیرشان کمتر از آن باشد. آن ها حسابی دکوراسیون داخلی خانه را به هم می ریزند و زیر و رو می کنند، حتما می پرسید چگونه؟ خب  در ادامه مطلب تمام این ها را به شما می گوید پس با ما همراه باشید.

میزی که در عکس بالا می بینید جزو راه حل های شگفت آور برای راحتی در خانه های کوچک است. فکر کنید که فضای کوچک دارید و همین مساله باعث می شود تا برای گذاشتن برخی از مبلمان ها با محدودیت روبرو شوید، ولی خب به راحتی می توانید با استفاده از مبلمان های چند منظوره تمام مشکلاتتان را حل کنید. میزی که در عکس بالا می بینید هم می تواند یک میز جلو مبلی خوب باشد هم می تواند تبدیل به میزهای بغل مبلی یا همان میز عسلی ها شود.

میز های عسلی برای زیباتر شدن مبلمان شما

چه کسی بهتر از خود شما می داند که کدام مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل شما مناسب تر است؟ چه کسی گفته است که شما مجبورید برای مبلمان های مستطیلی خود حتما میز های مستطیلی تهیه کنید؟ به هیچ وجه، قانون ها را بشکنید اینجا خانه شما است، این شما هستید که قانون ها را تعیین می کنید. به عکس بالا نگاه کنید، میز بغل مبلی دایره ای اتفاقا تبدیل به نقطه قوت اتاق نشیمن شده و یکنواختی آن را با حضور خود از بین برده است.

شما خیلی راحت می توانید خانه ای رویایی با وسایلی منحصر به فرد داشته باشید. ممکن است وقتی برای خرید میزهای بغل مبلی به بازار می روید، از دو یا چند مدل مختلف خوشتان بیاید، خب چه اشکالی دارد که همه آن ها را تهیه کنید و در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان از آن ها بهره بگیرید.

یک ایده برای کسانی که از دراورهای خود خسته شدند. خیلی راحت می توانید به اون ها یک کاربری جدید مثل میز عسلی یا میز بغل مبلی بدید  تا هم برای تان مقرون به صرفه باشد، هم متفاوت.

به میز بغل مبلی خلاقانه ای که در عکس بالا می بینید توجه کنید؟ خیی ساده از یک کوزه سفالی که روی بدنه آن حکاکی شده و یک قطعه شیشه برای روی روی آن یک میز بغل مبلی درست شده است، اگر شما هم به وسیله های دور ریختنی خودتان نگاهی دوباره بیاندازید ممکن است بتوانید میزهای بغل مبلی مورد نیازتان را خودتان بسازید. حتی می توانید به مطلب ۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی هم مراجعه کنید تا بیشتر ایده بگیرید.

اگر فکر می کنید میز های بغل مبلی تان با دکوراسیون خانه هماهنگی ندارد ولی از طرفی هم می خواهید ایجاد این هماهنگی برای تان مقرون به صرفه باشد، یک سطل رنگ که رنگ آن با یکی از کوسن ها هماهنگ است آماده کنید و از همان پارچه کوسن ها هم برای روی میز استفاده کنید به همین راحتی.

سعی کنید تا فراتر از آن چه که هست فکر کنید، لازم نیست حتما میزهای بغل مبلی را به تعداد زیاد تهیه کنید، حتی اگر یک عدد از آن ها را که طراحی ای خلاقانه دارد را انتخاب کنید، برنده بازی طراحی دکوراسیون هستید، به عکس بالا نگاه کنید و ببینید که این میز تا چه اندازه متفاوت است. برای این کار هم می توانید به ویترین کالاهای چیدانه سر بزنید، شاید نتوانید میز بغل مبلی مطابق عکس بالا بیابید، اما مطمئنا میز های خلاقانه با طراحی های خاص دیگر را حتما پیدا خواهید کرد.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

میزهای جلو مبلی جز یکی از مهمترین مکمل های یک مبلمان زیبا می باشد و نقش اساسی در این زمینه ایفا می کند و باید در انتخاب طرح و مدل ها و تناسب با مبلمان خانه خود دقت کافی شود. در این مطلب با چند مدل میز جلو مبلی آشنا می شویم.

بیشتر لوازم و وسایلی که در خانه وجود دارند نیاز به وسیله های دیگری دارند که زیبایی آن ها را تکمیل کند و به جلوه گری بیشتر آن ها کمک کند. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی هم جزو آن وسیله هایی هستند که تکمیل کننده زیبایی مبلمان ها هستند و به کارآیی بیشتر آن ها هم کمک می کند. این مطلب می خواهد به شما کمک کند تا بهترین میزها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

میز های جلو مبلی برای دکوراسیون منزل

۱. میزهای جلو مبلی هایی با طرح های سنتی
اگرخانه ای به سبک ایرانی دارید، یا دلتان می خواهد در دکوراسیون داخلی خانه تان نقشی از بازگشت به اصالت و گذشته دیده شود می توانید از این میزها که تزیینات سنتی دارند استفاده کنید. نقش و نگارهای این میزها که عموما هم چوبی هستند می تواند جلوه ای خاص و منحصر به فرد به نشیمن شما بدهد، حتی این میزها خودشان هم می توانند به تنهایی بار زیبایی فضا را به دوش بگیرند و تبدیل به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه شما شوند.

۲. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی با تزیینات آنتیک
اگر دکوراسیون آنتیک برای داشتن خانه ای گرم و رویایی را ترجیح می دهید و می پسندید باید بگویم این میزها حسابی با حال و هوای شما جور در می آیند. هم میزهای جلو مبلی تان را می توانید از این نوع انتخاب کنید، هم میزهای بغل مبلی تان را، حسابی هم می توانید از ظاهر زیبای آن ها لذت ببرید. چرا که ظاهر آن ها به واسطه رنگ های طلایی و قهوه ای کمی هم لوکس به نظر می رسد.

۳. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی با طراحی های خاص
خیلی از افراد هستند که دلشان می خواهد در هنگام انتخاب وسایل و لوازم دست روی آن هایی بگذارند که طراحی های متفاوت و خاص دارند. خب میزهایی که در عکس های بالا به شما نشان داده است دقیقا مناسب برای این دسته از افراد است. میز های جلو مبلی و بغل مبلی آن قدر متفاوت و متنوع هستند، که مطمئن باشید هر فردی با هر سلیقه ای می تواند آن چیزی که مد نظرش است را پیدا کند، فقط کافی است که کمی برای آن ها وقت بگذارید.

۴. میزهای جلو مبلی چوبی
معجزه حضور چوب در دکوراسیون داخلی منزل به یک یا دو مورد ختم نمی شود. اما از آنجایی که میزهای جلو مبلی تقریبا یکی از تاثیرگذارترین وسیله های موجود در دکوراسیون داخلی خانه هستند اگر از انواع چوبی انتخاب شوند، می توانند حسابی غوغا کنند؛ بهتر است نگاهی به عکس بالا بیاندازید تا متوجه شوید منظورمان از غوغا در دکوراسیون داخلی خانه چیست.

۵. میزعسلی های دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی منزل
میز عسلی ها از جمله بازیگوش ترین و شیطان ترین لوازم و وسایل در دکوراسیون داخلی خانه هستند، آن ها به واسطه ابعاد و اندازه های شان می توانند در هر گوشه و کناری جا شوند، در ضمن این میزها هر زمان که شما اراده کنید برای پذیرایی از مهمان ها به کمک تان می آیند و هر کاری از دست شان بر بیاید انجام می دهند تا مهمانی شما به نحو احسن پایان بگیرد.

۶. میزهای جلو مبلی با طرح های مینیمال
دکوراسیون مینیمال، دکوراسیونی ساده اما شیک است. در این سبک دکوراسیونی هر چیزی در ساده ترین نوع خودش در فضا حضور می باید. متریال و نگ های کم، خطوط ساده، زاویه های تعریف شده و تزیینات کم از ویژگی های بارز مبلمان های مناسب برای این سبک دکوراسیونی هستند. پس با این حساب میزهایی که در عکس بالا به شما نشان داده شده اند از مناسب ترین گزینه ها برای خانه هایی به سبک مینیمال هستند.

۷. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی فلزی
میزهای فلزی برای خانه هایی به سبک مدرن و یا معاصر حسابی به درد می خورد، جلوه امروزی این میزها هرکسی را به خود جلب می کند. معمولا میزهای فلزی را متریال های دیگری مانند چوب ترکیب می کنند تا بیش از حد حس صنعتی به خود نگیرند. اما خب انعکاس نور توسط این میزها به واسطه فلزی بودن شان چیزی نیست که بتوان از آن ها ساده گذشت.

۸. میزهای جلو مبلی یا عناصر دکوراتیو؟
میزهای جلو مبلی یا بغل مبلی می توانند حتی به عنوان یک عنصر تزیینی هم مورد استفاده قرار بگیرند. چه اشکالی دارد؟ مثلا همین میزهایی که در عکس بالا می بینید، هم می توانند کارآیی یک میز را داشته باشند و هم به عنوان یک وسیله دکوری در دکوراسیون داخلی خانه خودنمایی کنند.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

میز ناهار خوری در سبک ها و طرح های متنوع برای سلیقه های گوناگون و انواع دکوراسیون ها طراحی و تولید می شوند و لازم است تا شما ضمن دانستن یک سری اطلاعات کلی در مورد سبک میز ناهار خوری نوع درست را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب نمایید. این سبک ها در ادامه آورده شده است.

مهم ترین و اصلی ترین عنصری که فضای غذاخوری را تعریف می کند و آن را زیبا یا زشت جلوه می دهد، ست غذاخوری است. بدون شک خودتان به خوبی از تنوع بی نهایت میز و صندلی های ناهارخوری آگاه هستید، انواع طراحی ها و جنس ها در فروشگاه ها و بازارهای مبل عرضه می شوند که انتخاب را سخت می کنند. امروز می خواهیم با چیدانه به شما کمک کنیم تا برای میز ناهارخوری شکل، اندازه، جنس و سبک مناسب خودتان و دکوراسیون منزل تان را پیدا کنید. پس اگر می خواهید بدانید کدام میز ناهارخوری برای دکوراسیون منزل شما مناسب است؟ با ما همراه باشید…

سبک میز ناهار خوری مناسب خانه شما

اگر مینیمالیست هستید، میز ناهارخوری بدون تزیینات اضافی انتخاب کنید!
یک میز فلزی مینیمال مانند این نمونه حسی صنعتی در فضا ایجاد می کند و چوب های اطرافش تضادی زیبا برقرار کرده است. تمیز کردن آن نیز آسان است. یک میز چوبی ساده نیز با این فضا متناسب است.

اکثر فضاهای غذاخوری طوری طراحی شده اند که یک میز مستطیلی برای نشستن شش تا هشت نفر را در خود جای می دهند. اگر فضای غذاخوری شما این گونه است، با انتخاب چنین میزی می توانید به راحتی با صندلی ها، نورپردازی و متریال ها بازی کنید.

اگر تعداد افراد ثابت نیست، میز ناهارخوری تاشو انتخاب کنید!
اگر میز مستطیل شکل انتخاب شما است، بهتر است میز گسترش پذیری انتخاب کنید که در حالت معمول چهار تا شش نفر را جای می دهد و در حالت گسترش یافته این تعداد به هشت تا ده نفر می رسد.

نوع گسترش پذیری میز می تواند مانند این نمونه یا به صورت پنل های توکار باشد. این نوع میزها با انعطاف پذیری بالا از ارزش زیادی برخوردار هستند.

اگر سبک روستیک می پسندید، میز ناهارخوری چوبی طبیعی انتخاب کنید!
در سال های اخیر تعدد و تنوع میزهای ناهارخوری چوبی با سبک روستیک بسیار زیاد شده است. این میزها بسیار پر طرفدار شده اند زیرا ما را به زمان های ساده ی گذشته می برند، زمانی که همه چیز از جنس طبیعت و گرم و صمیمی بود.

پتینه ی هواخورده ی این نوع میز ها با صندلی های مدرن یا سنتی به خوبی ست می شود. ضمن اینکه شما هم می توانید یک میز عتیقه ی اصل انتخاب کنید هم می توانید نمونه ای باز تولید شده با هزینه ی کمتر تهیه نمایید.

اگر طرفدار خطوط تمیز مدرن هستید، میز ناهارخوری شیشه ای انتخاب کنید!
شیشه می تواند فضای شما را سرشار از نور و حس مدرنیته کند. البته باید آماده ی تمیز کردن مداوم لکه های چربی غذا، نگرانی از خطر گوشه های تیز آن برای کودکان و جابه جایی دشوار آن نیز باشید. به این دلایل این گزینه طرفداران کمتری دارد و همین موضوع آن را خاص می کند. برای تمیزکاری آسان تر می تواند برای صفحه ی رویی آن شیشه ی مات انتخاب کنید.

اگر طرفدار محیط زیست هستید، میز ناهارخوری با چوب سالم انتخاب کنید!
میزهای چوبی با تخته ی سالم اخیرا با استقبال زیادی مواجه شده اند و در شکل های مستطیلی بسیار زیبا به نظر می رسند. زیبایی طبیعی درخت در قطعات بزرگ این میزها برجسته شده و هر روزه مورد تقدیر قرار می گیرد.

به دلیل کمیابی چوب و کاری که تولید هر کدام از این قطعات می برد، این میز ها به عنوان آثار هنری نیز به شمار می روند و قیمت های گران آن ها ارزش آن ها را نشان می دهد. راستی فراموش نکنید بهترین صندلی ناهارخوری برای سبک دکوراسیون منزل شما کدام است؟

اگر سنتی و خانواده دوست هستید، میز ناهارخوری گرد کلاسیک انتخاب کنید!
برخی از خانواده ها میزهای گرد انتخاب می کنند، زیرا این نوع میزها افراد را رو به روی هم قرار می دهد، دست به دست کردن غذا را آسان تر می کند و اجتماعی تر است.

نکته ی ظریفی که درباره ی این میزها وجود دارد این است که هنگام کمبود جا می توانید یک یا دو نفر بیشتر دور میز جا دهید. میزهای گرد موجب ایجاد برابری می شوند.

میزهای گرد در صرفه جویی فضا کارآمد بوده و میز غذاخوری پر کاربرد در خانه های کوچک هستند.

اگر میز ناهارخوری گرد و متفاوت دوست دارید، میز گرد مدرن انتخاب کنید!
برای انتخاب این نوع میز، هشدارهایی را که در بالا برای میزهای شیشه ای دادیم به خاطر آورید، با این تفاوت که این میز پایه ی مرکزی را به خوبی نشان می دهد و دیگر نیازی نیست نگران گوشه های تیز باشید.

طراحی های خاص گرد و مدرن وقتی پایه ی میز حالت تندیسی دارد یا از متریال های متفاوتی ساخته شده، با صفحه های شیشه ای تناسب خوبی دارند. از ترکیب های غافلگیرکننده ای برای این مهم ترین عنصر در فضای غذا خوری استفاده کنید که تصورات پیشین شما از میز گرد را به چالش می کشند.

اگر طراحی مدرن میانه قرن بیستم را می پسندید، میز ناهارخوری سارینن انتخاب کنید!
طرفداران سبک مدرن به دلیل سبک یکپارچه ی میز سارینن، جذب آن شدند. اصل این میز دارای یک صفحه ی مرمری است اما نسخه ی Ikea از جنس پلاستیک برای کسانی که می خواهند کمتر هزینه کنند نیز تهیه شده است.

صفحه ی سفید براق با پایه ی لاله شکل ساده از هر جنسی زیبا به نظر می رسد و با انواع زیادی از صندلی ها و روشنایی ها ست می شود.

مدل بیضی شکل این میز بسیار غیر معمول است و بهترین ها را در خود ترکیب کرده: دایره، مستطیل، مدرن و یکپارچگی. طراحی این نوع میز در سطح بالایی قرار دارد.

اگر سبک بار و کانتر را می پسندید، میز ناهارخوری با ارتفاع کانتر انتخاب کنید!
اگر می خواهید حس راحتی و خوش گذرانی در خانه داشته باشید، انتخاب میزی با ارتفاع بلند (ارتفاع کانتر) در کنار صندلی های بار شما را به این خواسته می رساند. این چیدمان برای سرگرمی و افراد جوان مناسب است.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت
  • ۰
  • ۰

اینکه کدام رنگ مبل می تواند متناسب با دکوراسیون شما باشد و خانه شما را شیک تر کند شاید گیج کننده به نظر برسد اما پیش دانش درست در این زمینه می تواند شما را با رنگ مبلمان های مناسب خانه تان آشنا سازد. در این مطلب چوبو در این مورد بیشتر صحبت می کرده و این رنگ ها را معرفی می کنیم.

نمی دانم آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که کدام رنگ ها مبلمان خانه شما را شیک تر می کنند؟ به خیلی از خانه ها که پا می گذای با مبلمان های کرم و قهوه ای روبرو می شوی، رنگ های روتین و تکراری. اما این مطلب می خواهد به شما بگوید که شما می توانید برای مبلمان خانه تان رنگ هایی به غیر از کرم و قهوه ای در نظر بگیرید. مطمئن باشید اگر این مطلب را تا انتها بخوانید جرات و حجسارت انتخاب دیگر رنگ ها را هم برای مبلمان ها به خودتان خواهید داد، پس با ما همراه باشید.

رنگ مبل برای شیک شدن خانه

۱. رنگ آبی کله غازی برای مبلمان های خانه
یکی از رنگ های هیجان انگیزی که می توانید برای مبلمان های خانه تان انتخاب کنید، رنگ آبی کله غازی است، این رنگ کمی ته مایه های سلطنتی دارد و اگر شما دوست دارید تا دکوراسیون مدرن تان کمی حس و حال لوکس بودن هم به خود بگیرد این رنگ این کار را برای تان انجام خواهد داد.

۲. مبلمان هایی به رنگ نارنجی
رنگ نارنجی به دکوراسیون داخلی خانه شما کمی حس و حال جوانی و شیطنت می بخشد و باعث می شود انرژی خاصی در فضای خانه شما به وجود بیاید. مطلب خانه ای پر انرژی با رنگ های کدو تنبل را بخوانید تا بیشتر با خصوصیات این رنگ آشنا شوید و شاید مجاب شوید تا از این رنگ برای مبلمان خانه تان استفاده کنید.

۳. مبلمان زرد رنگ در دکوراسیون داخلی خانه
شما می توانید با استفاده از مبلمان های تان خانواده زرد را مهمان خانه خود کنید. این رنگ یکی از جذاب ترین رنگ هایی است که به ندرت در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها استفاده می شود، بنابراین وقتی شما جسارت به خرج می دهید و از این رنگ استفاده می کنید، این دقیقا مطابق انقلابی در طراحی دکوراسیون داخلی است.

۴. قرمز های آتشین برای مبلمان های زیبا
مبلمان ها دریچه ای برای تماشای جذابیت رنگ قرمز هستند. وجود مبلمان های قرمز رنگ در دکوراسیون داخلی خانه باعث می شود تا روحیه شما همیشه خوب باشد و اگر حتی با خستگی زیاد هم وارد فضای نشیمن تان شدید وقتی چشمتان به مبلمان های قرمز رنگ تان افتاد، خستگی از تنتان به در شود.

۵. مبلمان هایی به رنگ سبز ارامش بخش
همه ما به خوبی می دانیم که رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است و وقتی از این رنگ در مبلمان های خانه استفاده می شود، فضا سرزنده و شاداب می شود. مبلمان های سبز رنگ برای خانه هایی به سبک روستیک بسیار مناسب هستند، چرا که ترکیب این رنگ ها با رنگ قهوه ای چوب ها بسیار ترکیب خوبی است و ما را به یاد طبیعت می اندازد.

۶. مبلمان های سیاه رنگ برای دکوراسیون داخلی خانه
رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر بسیار کاربردی است. شما می توانید با انتخاب رنگ سیاه برای مبلمان ها کمی قانون شکنی کنید و این جسارت را به دیگر دوستان تان هم بدهید تا مانند شما از رنگ هایی خاص برای مبلمان های شان استفاده کنند. البته دقت کنید اگر مبلمان های تان را به رنگ سیاه انتخاب می کنید، باید رنگ دیوارهایتان روشن باشد تا  فضای داخلی خانه تان گرفته و به اصطلاح خفه نباشد.

۷. مبلمان هایی به رنگ صورتی چرک برای دکوراسیون داخلی خانه
اگر مطلب دکوراسیون عروسکی آپارتمان کوثر و وحید به رنگ سال را خوانده باشید، حتما دیده اید که مبلمان هایی به رنگ صورتی چرک تا چه اندازه می توانند بر زیبایی و جلوه دکوراسیون داخلی خانه تان تاثیر بگذارد. یادتان باشد که صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل هستند و اگر از این رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و به خصوص در مبلمان های تان استفاده کنید، می توانید خانه ای مدرن تر با فضایی صمیمانه تر را تجربه کنید.

۸. مبلمان های آبی اناری برای دکوراسیون داخلی منزل شما
اگر دلتان می خواهد که ترکیبی از دو رنگ مبلمان در خانه تان داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مبلمان هایی به رنگ آبی و اناری است. اگر به عکس بالا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تا چه اندازه این مبلمان های در کنار هم می توانند زیبا و چشم گیر باشند. این رنگ ها جزو رنگ های خاص محسوب می شود که در کمتر خانه ای آن را می توان دید. پس شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که از این رنگ ها برای مبلمان تان استفاده می کنید.

۹. سفید یک دست برای مبلمان های خانه
اهمیت رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بر کسی پوشیده نیست. این رنگ قدرتمند، زمینه ای را برای جلوه گری دیگر رنگ ها به وجود می آورد. اما خیلی از افراد برای انتخاب این رنگ به عنوان رنگ مبلمان با مشکل روبرو هستند و فکر این را می کنند که این رنگ خیلی زود کثیف می شود، که اتفاقا فکر درستی هم هست، اما اگر در خانه تان بچه کوچک ندارید می توانید به این رنگ مبلمان فکر کنید، در ضمن کمی توانید به فکر لباس و کاور مبلمان هم باشید تا کثیف شدن آن ها را به تعوبق بیاندازید.

۱۰. مبلمان های لوکس با رنگ بنفش
دکوراسیون منزل شاهانه با رنگ بنفش تجربه کنید. این رنگ جلوه ای خاص و منحصر به فرد به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشد، جلوه ای که شاید کمتر رنگی بتواند آن را به خانه تان هدیه دهد. می توانید مطلب ۷ رنگ خوش ترکیب با بنفش در دکوراسیون منزل را هم بخوانید تا بدانید دیگر عناصر و لوازم دکوری تان را از چه رنگ هایی انتخاب کنید تا با رنگ بنفش ست شوند.

منبع: چیدانه

  • چوبو سایت