وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

داشتن یک مبلمان با متریال غیر معمول آن هم ساختش با سلیقه خود شاید از کارهای عجیب به شمار آید اما می تواند حس خوبی را به آدم منتقل نماید. ساخت یک مبلمان مقوایی که بتوان از آن حتی استفاده نمود حتی اگر در حد یک بار نیز باشد ارزش امتحان کردن را دارد. این مبلمان بیشتر از آنکه بر روی متریال استوار باشد بر روی سلیقه و خواستگاه شما استوار است که باید با خلاقیت به سرانجام برسد.

این خلاقیت شما است که باعث می شود با تعدادی کارتن و مقوا بتوان سرانجام یک خلاقیت را در سطل آشغال دید و یا جایی به خصوص در منزل. این ایده پردازی شاید شما را با روش های صحیح ساخت مبلمان و سختی هایی که برای آن کشیده می شود آشنا کند. اما درک اصلی این کار در تولید مبلمان با سلیقه ای است که خود در ذهن دارید.

ساخت مبلمان مقوایی خلاقانه

ساخت مبلمان، تختخواب و وسایل منزل از کارتن و مقوا یک ایده ی منحصر به فرد محسوب می شود زیرا اشیای ساخته شده از این مواد هم سبک و هم مقاوم و شیک هستند.

 همچنین استفاده از کارتن برای ساخت مبلمان و وسایل منزل،آنها را صددرصد قابل بازیافت می کند که این یکی دیگر از ویژگی های مهم این ایده به شمار می رود.

تصور کنید اگر مبلمان و تختخواب چوبی و سنگین منزلتان از کارتن ساخته شود چقدر سبک تر خواهد بود و جابه جایی آن راحت تر خواهد شد،همچنین قیمت ساخت اینگونه وسایل نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

ایده ی استفاده از کارتن و مقوا به عنوان مواد اولیه برای ساخت مبلمان و وسایل دیگر به طور فزآینده ای در حال رشد است و محبوبیت بسیاری در بین خریدارن لوازم منزل پیدا کرده است.نمونه ای از این مبلمان ها و اشیایی که با کارتن ساخته شده است را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

ساخت مبلمان مقوایی خلاقانه

ساخت مبلمان مقوایی خلاقانه

منبع: وبسایت لتکا


  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • چوبو سایت

مبلمان مقوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی