وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

کمد لباس اهمیت همانطور که از اسمش مشخص است اهمیت بسیار در دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد. شما باید متناسب با آن چیزی که نیاز است خرید نمایید تا نه فضا برای قرار دادن لباس کم بیاورید و نه آنقدر فضا باشد که کمد خالی به نظر برسد. کمد لباس اتاق خواب باید هماهنگ با دکوراسیون داخلی اتاق بوده و به یک تضاد تبدیل نشود.

در این مطلب با نمونه هایی منحصر بفرد از مدل کابینت و کمد لباس آشنا می شویم که طرحی کاملا جذاب و سرگرم کننده در خود دارند. خود طراح این کابینت / کمد درباره طرح خودش که نام آنرا NODO گذاشته است اینگونه می گوید:

“زمانی که من این گروه از کابینت ها را طراحی کردم، بدنبال طرحی بودم که بشود از آن بعنوان وسیله ذخیره سازی در همه جای خانه استفاده کرد. در این طرح از سه اصل مهم و اساسی پیروی شده است: اول تنظیم پذیر و چند حالته بودن کابینت ها بود زیرا کابینت ها علاوه بر زیبایی باید حتما از کارایی و کاربرد بالایی نیز برخوردار باشند. دوم بلندی کابینت ها بگونه ای باشد که بشود در هنگام تمیز  و نظافت خانه بدون نیاز به جابجایی کابینت ها که اغلب بعداز قرار دادن وسایل در آنها وزن زیادی پیدا می کنند به راحتی بشود زیر آنها را تمیز کرد. سوم استفاده از خطوط صاف و ساده در لبه های کابینت بود تا مالک بتواند به صورت دلخواه چینش مناسب با سلیقه خود را در هنگام قرار دادن کابینت ها در کنار یکدیگر داشته باشد”

چند مدل کمد لباس اتاق خواب

به همین دلیل نام این کابینت/کمد چندکاره NODO گذاشته شده که حاصل ترکیب طراحی (Design)، نوآوری (Innovation) و کارایی (Functionality) بوده است. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، برای دستگیره این مدل هم به شیوه بسیار جالبی از طناب استفاده شده است. طناب دستگیره کمد از بین حفره های موجود در کشوهای کمد رد می شود و به شما اجازه می دهد با ترکیب مناسب طناب ها شکل های گوناگون و مختلفی مانند کلمات، سمبل ها و اعداد را بعنوان دستگیره بوجود آورید. جنس چوبی که اینگونه کمد یا دراورها از آن ساخته می شوند از مدل بسیار مرغوب و با کیفیت چوب بلوط است که در کنار کیفیت بسیار بالا از زیبایی و گره های طبیعی زیبا و منحصر بفردی برخوردار هستند. این کمدها به بهترین شکل ممکن استایل و کارایی را با جلوه ای مدرن به یکدیگر تبدیل کرده است.

چند مدل کمد لباس اتاق خواب

چند مدل کمد لباس اتاق خواب

چند مدل کمد لباس اتاق خواب

منبع: اتاق


  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • چوبو سایت

کمد لباس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی