وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

سرویس خواب کودک با توجه به اینکه باید بر اساس سلیقه خود انتخاب و چیدمان شود بسیار حائز اهمیت است. کودکان دوست دارند وسایل آن طوری که خود میل دارند در اتاق قرار دهند. اما والدین به تناسب و هماهنگی دکوراسیون اتاق و فضای مناسب برای هر بخش بیشتر تاکید دارند. نکاتی در مورد چیدمان سرویس خواب در اتاق کودک را بخوانید.

سرویس خواب اتاق کودک یکی از مهم ترین لوازم در تعیین فضای دکوراسیون اتاق خواب کودک است. اگر انتخاب رنگ و نقاشی دیوار و یا استفاده از کاغذ دیواری در اتاق کودک را مهم ترین عامل در دکوراسیون اتاق خواب کودک در نظر بگیریم مسلما انتخاب سرویس خواب کودک در رده دوم از لحاظ اهمیت قرار خواهد گرفت. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید می توانید از سرویس های تخت خواب تاشو یا جمع شونده استفاده کنید تا در مواقعی که کودک به آن نیاز ندارد با جمع کردن آنها بتواند فضای کافی برای شادی و سرگرمی خود ایجاد کند. زیرا همانطور که قبلا در مورد اهمیت ایجاد فضا کافی برای بازی و تخلیه تفکرات کودکان اشاره کردیم این موضوع در رشد و خلاقیت فرزندتان تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. حتی با طراحی های هوشمندانه می توانید با انتخاب سرویس خواب های جمع و جور و چندکاره مانند میزهای تخت خواب شو، علاوه بر زیبایی و نوآوری، کمترین فضای ممکن از اتاق کودک را اشغال کنید.

چیدمان سرویس خواب اتاق کودک

این روزها به دلیل اینکه خواباندن به موقع و سروقت کودکان فعال و بازیگوش امروزی کمی سخت تر شده است شما براحتی می توانید با طرح ریزی و انتخاب درست سرویس خواب کودک اینکار را انجام بدهید چرا که خود کودکان مشتاق به استفاده از تخت خوابشان می شوند و در اینصورت دیگر نیازی به وادار کردن کودکتان برای خوابیدن سر وقت نخواهید داشت. برای مثال استفاده از تخت خواب هایی که به صورت پله ایی در بالای کمد لباس و میز کودک قرار می گیرد  یا سرویس خواب هایی که به شکل شخصیت های کارتونی یا ماشین های مورد علاقه کودکان هستند می توانند از بهترین گزینه ها باشند. در شکل های زیر نمونه هایی از هوشمندانه ترین و مناسب ترین مدل های سرویس تخت خواب اتاق کودک را مشاهده خواهید کرد که تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون اتاق گذاشته اند.

چیدمان سرویس خواب اتاق کودک

چیدمان سرویس خواب اتاق کودک

چیدمان سرویس خواب اتاق کودک

منبع: اتاق


  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • چوبو سایت

سرویس خواب کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی