وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

مبل سلطنتی به توجه به طراحی وویژگی های ظاهری انتخاب مناسبی برای کسانی هست که می خواهند بهترین قیمت را برای بهترین طرح و مبل بدهند. این مبلمان دارای ابعاد به نسبت بزرگتری هستند که باید به این نکته توجه داشت. شما می توانید تعدادی از از مدل های مبل سلطنتی اتاق پذیرایی را مشاهده و برای انتخاب از آنها ایده بگیرید.

مدل مبل سلطنتی به دلیل داشتن طرح های تاج دار در خود بنوعی دکوراسیون محیط پذیرایی خانه را از سادگی و معمولی بودن در می آورد و حس لوکس و مجلل بودن را به دکوراسیون خانه می دهد. هر خانه ای که در دکوراسیون خود از طرح های مبل سلطنتی استفاده نکند، هر چقدر هم که از وسایل گران قیمت پر شده باشد باز هم حسی معمولی در فضا ایجاد خواهد شد. در هنگام خرید مبل های سلطنتی بیشتر به جنبه زیبایی توجه می شود و میزان راحتی و آسایش آنها معمولا در الویت های پایین تر قرار می گیرند. البته این موضوع بدان معنا نیست که در خرید مبلمان سلطنتی نباید به فاکتور راحتی توجه کرد، خیر راحتی از فاکتورهایی است که حتما باید بررسی شود اما بخاطر اینکه مبل های سلطنتی در محیط پذیرایی قرار می گیرند و بیشتر جنبه دکوراتیو دارند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، عامل راحتی از درجه بالای اهمیت برخوردار نیست.

چند مدل جدید مبل سلطنتی اتاق پذیرایی

در حال حاضر مدل های بسیار زیبایی از مبل های سلطنتی در داخل کشور تولید می شوند که قابل رقابت با نمونه های ترکی و خارجی هستند. از ویژگی های بارز مبل سلطنتی ارتفاع بالاتر سطح نشمینگاه نسبت به مبل های مدرن راحتی است. فوم و ابر بکار رفته در مبلمان سلطنتی، انعطاف چندانی ندارد در نتیجه به هیچ عنوان نباید از آنها انتظار راحتی مبل ها و کاناپه های راحتی را داشت بطوریکه حتی در مدت زمان زیاد باعث خستگی هم می شوند. اما مبل های سلطنتی به دلیل ترکیب بسیار زیبای چوب و پارچه، دارا بودن نقش و نگارهای پیچیده بروی چوب، و استفاده از چوب های با کیفیتی مانند راش و گردو، رقیبی از لحاظ زیبایی و لوکسی در کنار خود نمی بینند. مبلمان سلطنتی رسمی تر هستند و فقط مناسب استفاده برای مهمانان می باشند بنابراین اگر فضای کافی در خانه در اختیار دارید می توانید از دو دست مبل در کنار یکدیگر استفاده کنید. از سِت مبل سلطنتی برای مهمانان و یک نیم ست مبل راحتی برای گردهم آمدن های خودمانی تهیه کنید. در خرید مبل سلطنتی جدید بیش از هر چیزی باید به جنس و کیفیت چوب ساخته شده در کنار کیفیت پارچه توجه کنید. چوب راش معمولا پراستفاده ترین نوع چوب در مبل های سلطنتی است و پارچه اینگونه مبل ها هم معمولا از جنس پارچه های یزد یا پارچه های ترک ضد لک و قابل شست و شو هستند. در انتخاب طرح پارچه مبل سلطنتی جدید باید به دکوراسیون خانه خود توجه کنید اگر بیشتر دکوراسیونی سنتی در خانه دارید انتخاب مبل سلطنتی با پارچه هایی به رنگ خنثی و بادوام انتخاب مطمئن تری خواهد بود. در ادامه تعدادی از زیباترین نمونه های مبل سلطنتی جدید را مشاهده می کنید که جلوه ای کاملا لوکس به پذیرایی هر خانه ای می دهند.

چند مدل جدید مبل سلطنتی اتاق پذیرایی

چند مدل جدید مبل سلطنتی اتاق پذیرایی

 

منبع: اتاق


  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • چوبو سایت

مبل سلطنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی