وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

انتخاب یک مبل سلطنتی برای دکوراسیون خانه های مجلل ممکن است کمی سخت به نظر برسد. مبلمانی که بتواند شان یک خانه مجلل و لوکس را حفظ نموده و با دیگر بخش های دکورسیون خانه هماهنگ باشد. بی تردید به دلیل کم بودن طرح های مبلمان سلطنتی در این سطح قدرت انتخاب کمی کم است اما می توان با دقت در انتخاب خرید درستی داشت.

قطعا مهم ترین کاربرد مبل سلطنتی جدید به رخ کشیدن زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی خانه است. از نمونه های مبل سلطنتی زیاد استفاده نمی شود و بیشتر به جنبه زیبایی آنها توجه می شود و راحتی مبل در اولویت های پایین تر قرار می گیرد. از ویژگی های بارز مبل سلطنتی ارتفاع بالاتر سطح نشمینگاه نسبت به مبل های مدرن راحتی است. فوم و ابر بکار رفته در نمونه مبل سلطنتی انعطاف چندانی ندارد در نتیجه به هیچ عنوان نباید از آنها انتظار راحتی مبلمان و کاناپه های راحتی را داشت بطوریکه حتی در مدت زمان زیاد باعث خستگی هم می شوند.

مبل سلطنتی برای دکوراسیون های مجلل

همچنین پشتی این مبل کاملا صاف و کمی بلند است. اما مبل های سلطنتی به دلیل ترکیب بسیار زیبای چوب و پارچه و دارا بودن نقش و نگارهای پیچیده بروی چوب با کیفیت، رقیبی از لحاظ زیبایی و لوکسی در کنار خود نمی بینند. مبلمان سلطنتی رسمی تر هستند و فقط مناسب استفاده برای مهمانان می باشند بنابراین اگر فضای کافی در اختیار دارید می توانید از دو دست مبل در کنار یکدیگر استفاده کنید. از سِت مبل سلطنتی برای مهمانان و یک نیم سِت مبل راحتی برای گردهم آمدن های خودمانی استفاده کنید.

در خرید مبل سلطنتی جدید بیش از هر چیزی باید به جنس و کیفیت چوب ساخته شده در کنار کیفیت پارچه توجه کنید. چوب راش معمولا پر استفاده ترین نوع چوب در مبل های سلطنتی است و پارچه اینگونه مبل ها هم معمولا از جنس پارچه های یزد یا پارچه های ترک ضد لک و قابل شست و شو هستند. در انتخاب طرح پارچه مبل سلطنتی باید به دکوراسیون خانه خود توجه کنید اگر دکوراسیونی سنتی در خانه دارید انتخاب مبل سلطنتی با پارچه هایی به رنگ خنثی و بادوام انتخاب مطمئن تری خواهد بود. پارچه های رنگ خنثی جلوه زیبای خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند و از آنجایی که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند می توانید از عناصر مکمل دیگر با رنگ های متفاوت برای تزیین آنها استفاده کنید. در ادامه تعدادی از زیباترین نمونه های مبلمان سلطنتی را مشاهده می کنید که جلوه ای کاملا لوکس به پذیرایی هر خانه ای می دهند.

مبل سلطنتی برای دکوراسیون های مجلل

مبل سلطنتی برای دکوراسیون های مجلل

مبل سلطنتی برای دکوراسیون های مجلل

منبع: اتاق


  • ۹۷/۰۳/۱۲
  • چوبو سایت

مبل سلطنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی