وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

در این مطلب سعی کرده ایم تا با نمایش جدیدترین طرح های تاج تخت خواب با معرفی آنها توضیحاتی کوتاه در زمینه خرید این تاج ها بدهیم و شما با استفاده از این توضیحات می توانید نسبت به خرید و انتخاب تاج مناسب با سلیقه خود اقدام کنید. این طرح های بافتنی و مخملی می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب و همچنین خرید شما باشد.

مدل تاج تخت خواب تاثیر زیادی نه تنها بروی خود جلوه تخت بلکه بروی دکوراسیون کل اتاق خواب می گذارد تا جایی که حتی می تواند بعنوان نقطه کانونی در دکوراسیون نیز بکار رود. از نظر بسیاری از طراحان، اتاق خواب یک مکان مقدس بحساب می آید، مانند بهشتی که در آن استراحت می کنید و از تمامی سر و صداهای یک روز شلوغ و خسته کننده راحت می شوید. اگر شما هم چنین نظری را نسبت به اتاق خواب خود دارید و از طرفی بدنبال طرحی هستید که فضای اتاق را به رویاهیتان نزدیک تر کند، شاید تاج تخت خواب پارچه ای و مخملی تنها چیزی باشد که اتاق خوابتان به آن نیاز دارد تا از مکانی ساده به مکانی مجلل و شاهانه تبدیل شود.

مدل های شیک تاج تخت خواب

تاج های مخملی در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند، این مدل ها به راحتی به دیوار بالای تخت خواب نصب می شوند و براحتی هم از آن جدا می شوند به همین خاطر استفاده از آنها برای هر فرد مبتدی، آسان و راحت است. این تاج های زیبا از نمونه های کوچک و ساده گرفته تا مدل های بلند و برجسته و حتی مدل هایی که خودتان هم می توانید آنها را درست کنید، وجود دارند و همگی گزینه مناسبی برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب بشمار می روند.

مدلی که در زیر مشاهده می کنید یکی از زیباترین طرح ها بوده و همچنین از قیمت پایین تری نسبت به سایر تاج ها برخوردار است. این تاج به دلیل اینکه ارتفاع کمی دارد استفاده از آن هم نسبت به مدل تاج هایی که بروی پایه قرار می گیرند بسیار راحت تر است.

مدل های شیک تاج تخت خواب

مدل های شیک تاج تخت خواب

مدل های شیک تاج تخت خواب

منبع: اتاق


  • ۹۷/۰۳/۱۱
  • چوبو سایت

تاج تخت خواب

تخت خواب دو طبقه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی