وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

مبل چرم منزل دارای ویژگی است که باید قبل از انتخاب نوع مبلمان و جنس آن خوانده شود. در مقالات قبلی سایت در این زمینه نوشته ایم و در این مطلب با نمایش مدل های جدید مبل چرم سعی می کنیم توضیحات تکمیلی و نکته های مهمی در مورد انتخاب و خرید این نوع مبلمان جهت اطلاع شما کاربران و راهنمای خرید ارائه دهیم.

هنگامی که دکوراسیون نشیمن یا پذیرایی را با مبل چرم تزیین می کنید به یکباره کلاس، زیبایی و کیفیت را برای محیط مورد نظر به ارمغان آورده اید. مبل های چرم را می شود از انواع بسیار تاثیر گذار در میان نمونه های دیگر حساب نمود. جالب است بدانید که چرم اصل با گذر زمان زیبایی بیشتری بخود می گیرد؛ در حقیقت هر چه جلوتر می روید بر راحتی و شیکی اینگونه مبل ها افزوده می شود. قبل از خرید مبلمان چرم باید به نکاتی توجه کنید که در این مطلب به اختصار توضیحاتی در این مورد خواهیم داد.

مدل های جدید مبل چرم منزل

چرم چهار برابر از پارچه مقاوم تر است، بنابراین هنگام انتخاب مبل های چرمی خیالتان از بابت بازی کودکان بروی مبلمان راحت باشد. همانطور که در بالا گفتیم مبل چرم هم مانند ژاکت یا کفش چرم با گذر زمان بهتر می شود. بهترین و البته گران ترین نوع چرم در بازار هم چرم آنیلین است. رنگ های این چرم عمیق ترین و غنی ترین رنگ را دارند و به همین دلیل هیچگونه پوششی برای محافظت رنگ بروی آن نمی کشند. البته مبل های چرم نمیه آنلیلین هم تولید می شوند که در آنها از روکش و محافظ برای حفظ رنگ استفاده می شود تا دیرتر شفافیت خود را از دست بدهند. نوع دیگر چرم مورد استفاده در مبلمان، چرم های رنگدانه دار هستند. در اینگونه چرم ها رنگ به عمق چرم نفوذ نمی کند و بصورت سطحی است، به همین خاطر رنگ های این مدل غنی نیستند. برای محافظت از مدل های رنگدانه دار در برابر خراش و زخم خوردگی و رنگ پریدگی لایه های محافظتی بروی چرم کشیده می شود. مبل های چرم از این مدل معمولا قیمت ارزان و کیفیت خوبی دارند اما راحتی و نرمی چرم هایی که رنگ در آنها به عمق نفوذ می کند را به هیچ عنوان ندارند.

پارچه چرمی اصل در مدت زمان ۱۲ ثانیه با دمای بدن انسان متعادل می شود بنابراین به حرف کسانی که می گویند مبل های چرم سرد هستند توجه نکنید. از خرید مبلمانی که از ترکیب وینیل (پلاستیکی که در ساخت pvc استفاده میشود) و چرم خود داری کنید زیرا این مبل ها برخلاف چهره زیبایی که دارند اصلا دوام و کیفیت چرم اصل را ندارند. مبل چرم معمولا قیمتی سه برابر مبل های پارچه ای دارند درنتیجه فاکتور قیمت هم در خرید بحث مهمی است. در شکل های زیر مدل های زیبای مبلمان چرم را مشاهده خواهید کرد.

مدل های جدید مبل چرم منزل

مدل های جدید مبل چرم منزل

مدل های جدید مبل چرم منزل

منبع: اتاق


  • ۹۷/۰۳/۱۱
  • چوبو سایت

مبل چرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی