وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

میز های ناهار خوری متناسب با فضای خانه و تعداد نفرات طراحی و تولد می شوند و امروزه با توجه به کوچکتر شدن خانه مدل های کمجا آن در بازار بیشتر به چشم می خورد. شما می توانید در ادامه نمونه مدل های ست میز ناهار خوری چوبی که برای منزل شما می تواند مناسب باشد را مشاهده و توضیحات کوتاهی را در این باره بخوانید.

میز ناهارخوری تنها برای نشستن و میل کردن غذا نیست، بلکه مکانی برای به اشتراک گذاری اتفاقات روزانه بین اعضای خانواده، دوستان و آشنایان نیز محسوب می شود. برای لذت بردن از غذا و بحث و گفتگویی گرم مسلما وجود یک میز ناهارخوری چوبی می تواند بهترین گزینه باشد. شاید این گفته که میز ناهارخوری یکی از اجزای بسیار ارزشمند دکوراسیون خانه محسوب می شود بنظر کمی اغراق آمیز باشد اما وقتی پی ببرید که یک میز مناسب برای میل کردن غذا چقدر می تواند برای شرایط هضم غذا و آرامش بدن مفید باشد کاملا به این موضوع ایمان خواهید آورد. در این مطلب با تعدادی از زیباترین مدل های ست میز غذاخوری آشنا خواهیم شد که با استفاده از یک ماده ساده یعنی چوب توانسته اند نهایت آرامش و زیبایی را برای دکوراسیون خانه های مدرن بهمراه آورند.

ست میز ناهار خوری چوبی برای منزل شما

البته همانطور که در مطالب پیشین گفتیم برای اینکه هارمونی و هماهنگی را در دکوراسیون خانه حفظ کنید بهتر است قبل از خرید ست میز خود، مکان قرار گیری آنها را مشخص کنید یکی از بهترین مکان ها برای قرار گیری میز غذاخوری، آشپزخانه است؛ در اینصورت نوع و رنگ کابینت ها در مدل انتخابی میز تاثیر گذار خواهند بود. برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که آشپزخانه ای با دیوار ها و کابینت های یکدست سفید، به میز غذاخوری چوبی کاملا اجازه خودنمایی می دهند. جالب است که این میز غذاخوری چوبی کاملا ساده طراحی شده است اما بی نهایت شیک جلوه می کند. دکوراسیون آشپزخانه کاملا مدرن بوده اما خود چوب گرمای فوق العاده خاصی را به آن اضافه کرده و با ایجاد یک تضاد بجا و زیبا، به کامل شدن دکوراسیون آشپزخانه کمک کرده است.

ست میز ناهار خوری چوبی برای منزل شما

ست میز ناهار خوری چوبی برای منزل شما

ست میز ناهار خوری چوبی برای منزل شما

منبع: اتاق

  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • چوبو سایت

میز ناهار خوری چوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی