وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

شاید انتخاب و داشتن یک تخت خواب ستون دار و سایبان دار در خانه های کوچک امروزی خیلی عجیب به نظر برسد اما خوب این مدل ها برای اتاق خواب های که فضای کافی دارند یا افرادی که به این نوع تخت خواب ها علاقه دارند بسیار مورد توجه است. در ادامه مطلب چند نمونه از تخت خواب های ستون دار و سایبان دار را معرفی می کنیم.

جالب است بدانید تخت خواب سایبانی و ستون دار ابتدا در کشور اتریش در قرن پانزدهم میلادی ساخته شد، این تخت خواب ها در هر گوشه یک ستون بلند دارند و از مجموع چهار ستون تشکیل شده اند، جنس این تختها عمدتا از چوب گردو یا بلوط بوده که از با کیفیت ترین چوب های موجود در بازار است. در بعضی از مدل ها نیز بروی چهارچوب تخت پرده های شیکی را قرار می دهند تا تخت خواب شکلی اتاقک مانند بخود بگیرد.چنین طرحی  باعث می شود محیط خواب بسیار آرامی داشته باشید بطوریکه از گزند حشرات در امان خواهید بود. این تخت خواب ها در کنار کاربردی که دارند جلوه ای بسیار لوکس و شیک به دکوراسیون اتاق خواب ما می دهند و بگونه ای به تقویت فضای رمانتیک و عاشقانه اتاق خواب کمک بسیار زیادی می کنند. البته این مدل ها به خودی خود زیبا هستند و در صورت استفاده نکردن از پرده باز هم زیبا و شیک خواهند بود.

طرح های جدید تخت خواب ستون دار زیبا

البته بطور معمول از چنین مدل هایی بیشتر در اتاق خواب های سلطنتی استفاده می شود زیرا پادشاهان و ملکه ها اغلب در چنین تخت خواب هایی استراحت می کنند. مانند هر صنعت دیگری استفاده از چنین تخت خواب هایی در زمان حاضر به مد روز تبدیل شده است با این تفاوت که مدل های امروزی زیباتر و یگانه تر از مدل های قدیمی تر شده اند و با طراحی های فاخرتری در بازار عرضه می شوند اما چیزی که تغییر نکرده قیمت اینگونه تخت هاست که به همین دلیل هم کالای لوکس محسوب می شوند و اختلاف قیمت فاحشی با مدل های معمولی دارند. تخت های ستون دار فقط مخصوص زوج های جوان نسیتند و در اتاق کودکان یا اتاق سالمندان نیز می شوند از چنین تخت هایی استفاده کرد. در شکل های زیر مدل های مختلفی از تخت خواب های ستون دار را مشاهده خواهید کرد.

طرح های جدید تخت خواب ستون دار زیبا

طرح های جدید تخت خواب ستون دار زیبا

طرح های جدید تخت خواب ستون دار زیبا

منبع: اتاق


  • ۹۷/۰۳/۱۲
  • چوبو سایت

تخت خواب ستون دار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی