وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

اگر برای نیاز به انتخاب مبلمان اداری مناسب برای محیط اداری خود دارید لازم است تا یک سری نکات را رعایت کنید. این نکات هم در حین نیازسنجی و انتخاب و هم در حین خرید مبلمان اداری لازم است رعایت شود. در ادامه مقاله می توانید با خواندن این نکات انتخاب بهتری برای محیط اداری خود و دفتر کارتان داشته باشید.

انتخاب مبلمان اداری در محیط کار یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران شرکت می باشد. در بسیاری از شرکت های مختلف در کسب و کارهای گوناگون محیط کاری شرکت، دکوراسیون اداری آن یکی از عوامل مهم در چیدمان محیط کاری است. مبلمان اداری یکی از گزینه های اساسی در دکوراسیون اداری و چیدمان محیط کاری است.

محیط اداری و نقش مبلمان اداری

مبلمان اداری باید دارای طراحی زیبا، ارگونومیک درست و دوام بالا باشد. این سه ویژگی، ویژگی های لاینفک مبلمان اداری اقلامی شامل میزهای اداری، صندلی های اداری، کمد بایگانی، میزمدیریت، پارتیشن و میز جلسات می باشند. مبلمان اداری ای که این ویژگی ها را دارا باشد، تضمین کننده ی تکامل است و جوی راحت با کارایی بالا به وجود می آورد. مبلمان اداری با مشخصات یاد شده، برای کارمندان ایجاد انگیزه می کند و باعث می شود که برای کار در سطح اجرایی بالا و مثمر ثمر، تشویق و ترغیب شوند.

استفاده از میز اداری در زیباسازی در اتاق ها و سالن های مدیریت نیز یکی دیگر از موارد الزامی در دکوراسیون اداری می باشد.

اگر بخواهیم هر یک از اعضای شرکت را به یکی از ارگان های بدن تشبیه کنیم، قطعاً مدیریت مجموعه قلب تپنده آن خواهد بود. مدیر در راس هرم سازمانی به اتاقی خاص با ویژگی های منحصر به فرد نیاز دارد. چرا که در این اتاق عموماً از افراد مهمی پذیرایی می ‌شود.

یکی از خدماتی که شرکت بنکو – طراح و تولیدکننده مبلمان اداری- تا به امروز به مشتریان خود ارائه داده، تولید میز مدیریت خاص، و فروش میز مدیریت در سایزهای مختلف، و متناسب با مقدار فضا، نوع فعالیت و سلیقه مشتری است. شما در زمان خرید میز مدیریت می‌توانید رنگ مورد پسند خود را انتخاب کرده یا سفارش ساخت میز مدیریت خاص خود را بدهید.

میز مدیریت مدرن بنکو، ترکیبی‌ست از صفحات MDF با ضخامت ‌های مختلف و قطعات فلزی. در ساخت میز مدیریت اتصالات الیت و فیتینگ به کار رفته است، به همین دلیل قابلیت مونتاژ و دمونتاژ در میز مدیریت ام دی اف وجود دارد.

پارتیشن های اداری نیز یکی از نظم دهنده ترین المان های محیط اداری می باشند. بسیاری از فضاهای کاری مسطح و یا همان فلت می باشند برای زیبایی در محیط کار و بخش بندی واحد ها می توانید از پارتیشن اداری استفاده نمایید.

پارتیشن اداری یکی از تولیدات شرکت های مبلمان اداری هستند که در سراسر دنیا و در شرکت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.

محیط اداری و نقش مبلمان اداری

غالبا، زمانی پارتیشن اداری استفاده می شوند تا کارمندان را مطمئن کنند که فضای خصوصی برای خود دارند. با استفاده از پارتیشن دوجداره به راحتی می توان در صورت لزوم، در مبلمان اداری و چیدمان میزهای اداری آنها، تغییرات لازم را اعمال کرد و در صورت نیاز، می توان فضای اداری را بزرگ تر کرد. پارتیشن اداری، همچنین از نظر هزینه در مقایسه با دیوارهای دائمی، بسیار منعطف و اقتصادی تر هستند و بعنوان دارایی شرکت به حساب می آیند. شما می توانید پارتیشن بندی مدرنی را برای محیط کار خود سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن، پارتیشن دوجداره را نصب کنید. انواع مختلفی از پارتیشن وجود دارد که شامل پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن اداری ام دی اف می باشند که قابل تغییر بوده و در قسمت های مختلف پارتیشن میتوان از ترکیبات مختلف شیشه و ام دی اف استفاده کرد .

منبع: چیدانه


  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • چوبو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی