وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

وبلاگ چوبو

مقالات مفید در زمینه مبلمان

مبلمان - مبل - سرویس خواب- تخت خواب - میز نهار خوری

  • ۰
  • ۰

واژه کافی شاپ خود با طرح های خاص درآمیخته است از مدل نوشیدنی و غذا گرفته تا چیدمان و نورپردازی و همه این ها در کنار هم می توانند جذابی و خاص بودن یک کافی شاپ را افزایش دهند. در این مطلب در نظر داریم تا میز و صندلی هایی که می توانند برای کافی شاپ هایی با طرج های خاص مناسب باشند معرفی نماییم. این میز کافی شاپ ها می توانند علاوه بر راحتی بیشتر حس یک فضای متفاوت را به مشتری بدهند. در کل امروزه علاوه بر خلاقیت در جنبه های گوناگون در بحث میز نیز طراحان سعی می کنند با طراحی میز هایی مناسب علاوه بر اینکه فضای داخلی را زیبا تر کنند از این فضا به بهترین نحوه استفاده کنند و این خود باعث تمایل خریداران به این گونه میز ها شده است. در کنار این موارد خاص بودن خود میز هم باید مورد بررسی قرار گیرد آنجا که طراح سعی بر این دارد تا مولفه های کافی شاپ گونه را در میز ها رعایت کرده و آن را بهینه نمایند. در کل این میز ها توانسته اند تا ضمن جلب نظر خریداران آن به مشتریان کافی شاپ نیز حس بهتری را ارایه نمایند و همین امر باعث شده تا بتوانند جای خود را به عنوان یک میز خاص باز نمایند.

طرح های خاص میز کافی شاپ

یکی از آرتیست های مشهور انگلیسی، این مجموعه میز و صندلی را با قابلیت و کاربرد های خاص کافی شاپ طراحی کرده، تعبیه فضا هایی برای قرار گیری لیوان های کافه یا میله های چوبی متصل به میز برای قرار گیری اجسام داغی مثل قهوه جوش از ویژگی های جالب توجه این طراحی است.

صندلی های طراحی شده با تاثیر از سبک تزیینات ژاپنی و به شکلی ساده و کاربردی شکل گرفته اند همچنین در طراحی آن ها به ابعاد و اندازه های انسانی به خوبی توجه شده است.
طرح های خاص میز کافی شاپ

طرح های خاص میز کافی شاپ

طرح های خاص میز کافی شاپ

طرح های خاص میز کافی شاپ

طرح های خاص میز کافی شاپ

 منبع: دکوبوم


  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • چوبو سایت

میز کافی شاپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی